Vart tog våren vägen?

Det undrar jag?!?!?!  Igår var det ju helt underbart. Hade vårjacka och solglasögon på mig och det kändes såååå härligt allting.
Var igår och fikade på Café Zenit med Cicci och Fanny och hennes lille söte son. Efteråt var vi en stund på lekplatsen bredvid caféet och njöt av vädret.
Men idag försvann det goa vårkänslan totalt när det började snöa.

Idag har jag varit hos en arbetsterapeut som visat mig lite övningar jag ska göra för att undlätta mina besvär i händerna samt att jag fick nattskenor (handledsskydd ) som jag ska ha när jag sover för att slippa bortdomningarna. Hoppas hoppas att detta hjälper lite grann så jag slipper ha två köttklumpar till händer när jag vaknar på mornarna och ska stänga av väckarklockan eller dylikt.
Efteråt träffade jag syrran och två av hennes kompisar och deras barn som var på ett fik hemmavid.

5 år! Det jag har och Robban vart ihop idag! Jisses, det är lång tid det :) Men tyvärr kan vi inte göra så mycket roligt pga av mitt Magplask som kommer in och förstör på kvällen. Vi får nog låtsas att det är vår 5-årsdag imorgon och gå ut och äta något gott då.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får mysa till det med ngt imorgon darling!

2009-03-12 @ 19:58:22
Postat av: real old tom

Skitväder! Tänk i maj när vi kan gå med vagnarna i solen och få lite färg, gud så skönt, då kan du gå och andas normalt igen.

2009-03-13 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0