Våfflor

Åh va jag längtar efter våfflor. På onsdag ska det svullas våfflor som bara den för då får man det :)
Undrar om man inte ska ta och tjyvstarta med någon imorgon?! Mums!

Var hos min barnmorska idag och allt såg bra ut enligt henne. Lite oroad är hon över mitt blodtryck som är på gränsen och att jag är så hemskt svullen. Mina fotbollar till fötter och chorizos till fingrar är inte så roliga längre.
Men som sagt, annars ser allt bra ut. Ska dit nästa måndag igen.
Jo, tyvärr är det så i GBG att man kan blir tvungen att gå 43 fulla graviditetsveckor innan man blir igångsatt.
 Det är alltså 6 veckor till! Hjäääääälp!!
Good God,hoppas jag slipper gå över så lång tid. Jag är ju redan trött på detta!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller tummarna för att du inte går över tiden. Du verkar ha det lite tufft fysiskt. Hoppas att blodtryck och svullnader går ner snart.



Kram

2009-03-23 @ 22:10:40
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0