Sova sova sova säng säng säng

Måste verkligen gå och lägga mig Så här dumt blir det när man sover flera timmar på dan. Men va fan... jag får väl passa på och sova när jag vill medan jag kan :) Sen blir det svårt med det!

Imorgon ska jag träffa barnmorskan igen. Börjar bli mer orolig över mina svullna fötter. Jag får knappt på mig skorna + att jag dör nästan när jag går i dom, så ont gör det. Känns som jag tryckt ner mina fötter i ett par 36/37or. Jag har 38/39 på fötterna normalt. Har säkert strl 40/41 nu. *bölar*
Om det ändå var sommar så man kunde ha flip-flops på sig.

Imorgon ska mamma operera sitt knä. Efter många år med artros som brutit ner broskvävnaden i hennes knä kan hon knappt röra sig längre utan smärta. Hon ska alltså äntligen få en knäprotes. Det är så dom gör vid sådana operationer. Dom byter ut hela knät.... Låter läskigt, men det kommer bli jättebra när det väl är gjort.
Hon kommer troligtvis bli sjukskriven i 8-12 veckor och kommer inte få köra bil på den tiden heller. Då får jag och syrran (som är mammaledig) promenixa med våra vagnar och hälsa på henne på dagarna istället. Blir mysigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Malin,



Nu är vi hemma igen. Filar på förlossningsberättelsen nu mellan amning, blöjbyten och mys! Allt har gått jättebra, coh förlossningen gick ganska snabbt. Förstår att du längtar efter din lill*, det är verkligen helt obeskrivligt hur det känns att få ut den lilla och sen ha ansvar för den lille krabaten :)



Kram Elin

2009-03-30 @ 12:58:20
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com
Postat av: Sandra Dahlgren

Min mamma hade också otroligt svullna fötter. Det enda hon kunde få på sig var gummistövlar (typ 5 storekar för stora). Som tur är så krympte fötterna till normal storlek sen igen =). Så det kan du nog glädjas åt så länge. Kram

2009-03-31 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0