Rööv....

Ursäkta ordvalet men jag blev arg nyss!!!!!!
Funderade på om jag skulle lägga mig men blev så sugen på en nattmacka och kolla ett avsnitt på SexAndTheCity ur min box jag fick av min älskade i julklapp.
Så när jag skulle ställa ner min bricka med mina efterlängtade limpmackor med prästost och en kopp varm choklad (inte alls lågstadievarning) välte chokladen ut över mina mackor och ut på bordet och duken. Gahhhhhhhh!!!  Vansinnesutbrott!!!!!!!!!!!!!!!

Kunde ju inte direkt svära och gapa då Robban ligger och sover pga jobb imorgon, så jag fick snällt svära inombords och gå ut i köket igen och börja om på nytt.
Nu ska jag äntligen avnjuta mina lyxsmörgåsar och kolla på Carrie o Co.

Sov gott alla!!

Kommentarer
Postat av: Johan

haha har också gjort sådana grejjer ett antal gånger:). Man blir rätt trött på sig själv:)

2009-03-15 @ 15:20:34
URL: http://johanhittahem.blogg.se/
Postat av: real old tom

ha ha ha ha, det är bara för du skall ha så många olika saker på brickan

2009-03-17 @ 22:12:52
Postat av: Malin

Haha! Jo, det är väl det som gör det antagligen...

2009-03-17 @ 22:18:40
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0