Pyrets leder

Har kännt små små knäppningar i magen par ggr. Speciellt på kvällarna. Har undrat lite vad det är. Sökte på familjeliv (mitt nya hem) om det och jag var inte ensam om att undra om det tydligen. Svaren i alla trådarna sa att det är bebisens leder som "knäpper" till ibland pga av att dom inte har så mycket ledvätska än. Skumt! Vet inte om det är sant men det låter lite roligt måste jag säga. Ska fråga min barnmorska om det när jag ska till henne nästa gång.

Har vart på kalas både igår och idag. Härligt att bli bjuden på middag och slippa laga mat. Slapp som man är!!

Ne, nu ska jag hämta in mina missar som är ute o springer.

Kommentarer
Postat av: real old tom

det hade jag med, läbbigt,

2009-03-02 @ 07:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0