Orättvisa värld!!!

Usch, fick precis reda på en sådan fruktansvärd sak att jag undrar hur jag ska kunna somna inatt.
Vi är ett gäng gravida tjejer som har snackat och umgåtts ett tag tack vare familjeliv.se. Vi ska ha barn ungefär samtidigt (mars-april) En av dessa tjejer fick värkar igår och nu fick jag reda på att hon hade förlorat sin lille son i magen. Hans hjärta slutade bara slå inatt. Mina tankar går hela tiden till henne och hennes kille och undrar hur fan man tacklar en sådan sak?????? Börjar nästan gråta när jag tänker på dom.
Jag ryser när jag hör sådant här. Jag vill inte höra eller veta om sådana här saker. Själv blir jag livrädd för min egna lilla bebis skull. Men man måste ju försöka slå bort sådana tankar och fokusera på att det kommer gå bra för en själv. Det kan inte vara bra att utsätta sig själv för sådan stress och oro. Men det är svårt att inte tänka i dom banorna att något ska vara fel hos ens egna lilla pyre.
Hur ska jag nu kunna sova inatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0