En sak till..

Vi har en rolig katt här i vårt område. En liten brunrandig söt sak som är lite försynt av sig. Iaf mot människor. Men mot katter ska den alltid visa sig fräck för.
Men iaf.... jag har märkt vissa dagar att han sitter högst upp på gungställningen och kikar. Han kan sitta där i evigheter och bara spana ut över gården som en uggla. Idag har han suttit där över 1 timme tror jag. Skum katt?! :)
Se så mycket man har att göra när man bara är hemma och lösar vid datorn på dagarna.
 Ser ni honom?

Nu ska jag snart bege mig till min barnmorska och senare i e.m. är det vår sista föräldrautbildning som ska vara på BVC. Skönt att slippa åka till MVC 2 ggr på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0