Ännu en bra film

Laddade idag ner Trolltyg I Tomteskogen. =) En underbar film som har hängt med sen man var liten! Jag lär kunna vara 60 år och ändå tycka den är lika rolig då som nu och när jag var 10 år.
 "Öhhh, mamma! Jag har mejat ner en hel tomtearmé..."

Idag var jag på jobbet och tjingsade på min avdelning och några andra. Blev bara en kortvisit dock! Kom lite sent så nästan alla hade gått hem för dagen.

Har även tvättat bebiskläder igår och idag. Känns som det närmar sig :)
Om man läser i böcker och på nätet vad som händer i maggen i v.35 som jag är i nu så står det följande:
Bebisen är ca 45 cm lång och väger ca 2,5 kg (inte konstigt att man känner sig tung och orörlig). Vikten ökar nu med ca 25-30 gram per dag. Det står även att barnets rörelser minskar men blir däremot starkare.... *fnys* Det där håller jag INTE med om. Jo, möjligtvis att rörelserna blir starkare men fasen inte mindre. Det är ju aerobics-pass där innan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0