+ i kanten

till mig. Har nu under 1 veckas tid undvikit allt gottigottgott. Det har varit gräsligt svårt kan jag säga. Speciellt när man är sånt godismonster som jag. Har bara sett godis, kladdkaka, chokladbollar, glass McDolnads mm framför mig varje dag. Kanske är en rejäl tankeställare. Om jag nu är så fruktansvärt sugen på massa gott hela tiden. Ska verkligen försöka hålla mig till helgena framöver. Under graviditeten åt jag ju lite det jag kände för. Men det funkar ju inte alls om jag vill komma i mina gamla kläder igen och få en kropp som ser någorlunda ut som den gamla ;)
Och dessutom har jag den senaste tiden varit ute och gått låånga raska promenader. Hoppas på ett positivt resultat inför vägningen på måndag!!! Det pushar ju alltid en att fortsätta kämpa om man har gått ner något kilo. Vilket jag verkligen hoppas på.
Har som mål att se ut som mig själv tills lillemans dop i augusti.

Appropå dop, har jag idag börjat göra inbjudningskorten. Har lite saker kvar att inhandla för att kunna göra färdigt dom. Kommer väl ta ett par dagar men nu är jag igång iaf.

Idag lyckades jag fynda på Sisters rea. En cerise luvtröja från Sail Racing och en ljusrosa t-shirt också från Sail Racing. Istället för att betala 1400:- fick jag det för 700:- Gött! Kul med lite nya kläder. Det behövs efter den låånga klädtorkan under graviditeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0