Ännu en härlig dag

Idag har Vilmer och hans mamma promenerat genom slingan vid Påvelund igen. I "rövbackarna". Sedan fortsatte vi hem till mormor Gunilla och fikade. Hon blev väldigt glad över sällskap och Vilmer fick en massa goa pussar av henne. Och hon fick ett par blöjbyten :)
Snygging 
Vilmer var väldigt snygg idag
Alla barnbarn
Här är mamma & Kais alla barnbarn. (Korten tagna i ungefär samma ålder) Hittar ni Vilmer? :)

Och nu på kvällen fick vi finbesök av tant Mia, tant Ebba och tant Anna ;) Vilmer fick två jättefina bodys. Kanon att dom var i lite större storlek så han har lite kläder att växa i.
Det var första gången Anna och Ebba träffade honom och han lyckades charma dom rätt bra tror jag. Fast det lyckas han ju med vem det än är ;)
Mia & Vilmer      Anna & lilleman
Ebba, Anna & korven
Jaha.. vad hände igår då???...... Hehe.. ja just det, igår var vi också hemma hos mamma. Fast då var Maria och Julia med också. Och så kom Robban en liten sväng efter han hade slutat jobbet.
Och när jag och Vilmer promenerade hem därifrån köpte vi med en Marabou chokladkaka med apelsin, en M&M påse och 3 röda rosor med ett kort till världens bästa pappa! Då blev han glad! Han förtjänar självklart också uppmärksamhet och inte bara Vilmer och jag.

Träffen i Slottsskogen blev väldigt lyckad. Jag och Elin (en av dom andra mammorna) möttes vid Kungssten och promenerade dit. Det tog 50 min med barnvagn. Misstänker att det var Majorna som sinkade oss lite. Alla kassa trottoarer, övergångsställen och spårvagnsspår tog sig lite tid att ta sig förbi.
Väl där mötte vi upp dom andra och hade lite picknick i gräset. Der var hemskt trevligt fast det var lite kallt i vinden. Iaf för dom små. Vilmer var lite småkinkig där men till slut blev även han nöjd och somnade i hårdliften som jag hade på marken bredvid mig. Efter ett par timmar skildes vi åt och jag och Elin tog samma väg hem igen.
Barnvagnsträff 
Lilleman njuter

Imorgon ska jag ta nya tag och försöka börja greja med inbjudningarna till lillemans dop. Jag ska ju göra korten själv, förhoppningsvis med lite hjälp från mina systrar. Kan ta lite tid att göra dom annars.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg han är i den randiga tröjan. värsta killen. Jag behöver också en rövbacke, hmm, får nog ge mig ut imorgon. Hej hå snart är det midsommar då får vilmer dansa kring stången med alla tjejkusinerna.

2009-06-18 @ 16:23:43
Postat av: Carolina

Vilken massa härliga bilder, och vad mysigt ni verkar ha det :) kram Carolina & Isabella

2009-06-20 @ 19:46:40
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för dom fina blommorna! Du är mitt finaste!

2009-06-20 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0