Tjohoo!

Mamma Malin kommer i sina favortjeans. Mina älskade mörkblå G-Star. Fast dom sitter ju inte som ett smäck riktigt än fast det är ju ändå på gång. Kanske är lite fixerad vid min vikt just nu. Men har man gått upp 25 kilo i vikt vid sin graviditet som jag, och var svullen till oigenkännlighet i ansiktet så känner man sig inte så fräck kan jag lova. Var så illa att jag helst undvek att träffa folk. Kändes som dom blev så chockade av att se mig sån. Det var gräsligt jobbigt! Det var nästan värre än smärtorna jag hade i kroppen. Mådde/mår illa när jag ser kort på mig själv från slutet av graviditeten.
Menmen.. som tur är det över nu och äntligen börjar jag känna mig lite som mig själv igen.  Den 22e juni hade jag 4 kilo kva till "inskrivningsvikten". Ska väga mig den 22e juli igen för att se om nåt hänt sen dess. Bara att kämpa på i rövbackarna i slingan.
Heja Malin!!!

Idag mår Vilmer märkbart bättre i magen! Det är också värt ett Thohoo!! Han somnade gott i soffan hemma hos Maria, Calle o Julia idag när vi grillade hamburgare. Inget skrik och gnäll idag. Fast han vaknade iofs efter en stund... som han alltid gör när vi inte är hemma. Konstigt att en sån liten kotte känner av att han är någon annanstans. Men när vi kom hem för 1 timme sen somnade han om gott efter jag fått ur honom ur bilbarnstolen och av med tröja o mössa. Sköönt!
Då kan jag sitta vid datorn och nörda mig lite. Kanske kan få bloggen lite roligare.

Så här tuff e Vilmer nu i sin nya tröja o mössa



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken stor liten tuffing :) Fräck mössa, vart har ni köpt den?? Gott att kilona börjar försvinna! Jag har ca 5 till inskrivningsvikten tror jag....

2009-07-11 @ 23:24:14
Postat av: Elin

Vilken fin tröja,och söt pojke! :)

2009-07-12 @ 10:05:30
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: real old tom

Han är grym!

2009-07-12 @ 21:20:30
Postat av: Ceciia

Hej Malin

Är grymt impad att du blivit av med dina kilon. Jag fajtas fortfarande med mina. Har 8 kvar till inskrivningsvikten. Jag har en del kläder som passar, men det mesta är alldeles för tajt fortfarande. Mycket frustrerande. Har kommit igång och springa lite, men har lite för dålig karaktär att som du skippa allt socker. Det kanske är det som krävs...

Grattis!!!

2009-07-14 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0