Kris i garderoben

Skulle vilja handla mig lite nya kläder. Jovisst jag kommer ju i det mesta av mina gamla kläder men lite nytt skadar inte direkt. Shoppandet har änna stått still sen nånstans början/mitten av graviditeten fram tills nu när jag nästan är mig själv. Behöver allt från shorts, jeans, t-shirts, kjolar och kanske någon klänning. Ojojoj! Det kan bli dyrt!
Vill gäääärna ha mig ett par ljusa chinos. Har gått o dreglat över ett par såna sen tidigt i våras. Men då var man ju stor som ett hus så då var det ju bara att lägga ner den tanken.
Sen är det kris på solglasögonfronten. Det blev aldrig några nya förra året så det är verkligen dags nu!!!
Hittade en kul sida med solbrillor för den som tycker om gamla modeller från -70 -80 och -90talet
http://www.sovintage.se/
Luvtröjor kan man inte har för många heller enligt mig. Lätt det bästa och skönaste plagget.
Har hittat en Nikita som jag ska gå på jakt på


Sen måste jag ha en nya klänning till Vilmers dop. Fast det är ju inte akutbehov just nu. Fast det är ju skönt att slippa tänka på sånt när det närmar sig.

Måste alltså in till stan någon dag. Dels för tröjans skull. Dels för det finns så grymt mycket roligare affärer med barnkläder där inne. Nu är ju det oftast i dom lite större storlekarna det börjar bli roligare/coolare kläder man kan ju alltid köpa och lägga undan :)
Älskar NovaStar och bara väntar på att Vilmer ska kunna ha deras kläder.  Tror deras storlekar börjar vid 74 eller 80. Och det är ju ett litet tag tills han kan ha det. Nu har han ju bara 62, på väg mot 68.
 
 Sååå snygga kläder!

Har även hittat ett par skor jag vill köpa och lägga undan till lilleman, fast på Junkyard.se var dom slut i dom minsta storlekarna. Vill ju inte köpa ett par som vi får vänta med tills han är typ 6 år. Men det finns ju alltid Hollywood inne stan. Där säljer dom skateskor till barn.


Får smöra lite för pappa Robban imorgon så vi kan åka in till stan tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag dööör vad söta kläder! jag vill oxå ha en kutte att köpa fina kläder till!! ska bara skaffa mig en man först innan jag börjar fundera haha

2009-07-13 @ 23:08:53
Postat av: Anonym

Vosst är det roligt att shoppa till de små?! :) Noel har nästan bara 68 nu, och 62:orna är ganska små....och i kläderna från Ullared blev det en del 74 också, men de var lite stort än men bra att ha sen!



Vill också shoppa nya kläder, men ska väntalite till tills kilona är borta, och man ser hur kroppen verkar se ut :) Klänning till dopet hittade jag av en slump och blev så glad! Hade kollat in en men när jag provade så satt den apkonstigt, och blev så besviken och sen i nästa affäre hittade jag en annan som satt kanon, var på rea och jag var riktigt nöjd =)

2009-07-13 @ 23:27:51
Postat av: Malin

Förstod att det var Elin som skrev första inlägget men vem är du den andra som skrev? Är så kul och se namn på alla :)

2009-07-14 @ 00:03:43
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: real old tom

Måste nog köpa ett par nya jeans till Julia nu, dom har väldigt coola kläder.

Slå en signal nr du vill in till stan, jag hänger med.

2009-07-14 @ 07:31:06
Postat av: Carolina

Nova Star har ursnygga kläder - har massa såna till Oliver! :) Bella är ju än så länge för liten, men snart så kan även hon bli en tuff tjej i Nova Star :) Har du o Vilmer lust att dejta mig och Bella någon dag förresten? kram

2009-07-14 @ 21:23:46
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skrev det inlägget som kom in som nummer 2 här.. Namnet måste ha försvunnit :)

2009-07-15 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0