Kortsemester

Hej svejs! Nu drar jag, Vilmer Vildmus, Maria o Julia ner till mamma o Kai i Torekov ett par dar. Skönt att komma hemifrån fast det är inte kul att Robban måste vara kvar hemma och jobba.

Fast som sagt kommer åker vi ju hem på lördag igen då vi ska på lille Elliots dop kl 14.
Fick shoppat mig lite nya kläder tills dess. Har saknat att köpa kläder som fan under graviditeten och nu dom första månaderna. Men nu kan man ju iaf köpa lite saker som man kan fortsätta att ha. Jeans får jag nog vänta ytterligare nån månad innan jag kan köpa.
Detta är iaf min outfit till lördag. Skorna är än så länge grymt obekväma men jag har försökt traska runt i dom lite här hemma idag. Kommer väl behöva göra det torsdag och fredag också. Ajaj! Fötterna är ännu inte sig själva efter graviditeten.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jättesöt klänning och läckra skor! kram

2009-07-02 @ 20:02:58
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: real old tom

hur gick det med fötterna? Lever dom?

Du var grymt snygg i shorts och sandaler ha ha



hoppas det var ett trevligt dop.

2009-07-04 @ 20:49:19
Postat av: Malin

Fötterna lever, fast jag tror minsann att jag borde köpt strl 38 och inte 39. Dom börjar kännas lite för stora nu när remmarna över fötterna börjar töjas. Suck!!

Dopet var trevligt fast det var varmt som fasen. Vilmer bröt klädkoden och fick vara nakenfis. Det var för varmt för att vara snygg kille i piké ;)

2009-07-06 @ 00:11:57
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: andrea

Tack Malin! jag är jättenöjd med mina :) 300 spänn.. fast de är inte från Bianco utan i en hemsk butik i Femman haha tror den heter Bling!

Dina var ju toksöta dem med juh!!! jag älskar alla former av nitar :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0