Köporgie

Idag mådde Vilmer mycket bättre så vi gav oss iväg till Market Media som min svåger säger. Vilmer trivdes mycket bra i hans snajsiga Beco Butterfly, och satt och kikade på allt som hände omkring honom.
Vi var på jakt efter en videokamera, då vi inte har någon. Fick låna mamma och Kais men efter 2månader var det änna dags att lämna tillbaka den.
Sen var vi "tvungna" att ha en nya liten kamera. Vår gamla sen -04 är inte mycket att hänga i gran, dessutom kan jag/vi (mest jag som tar kort) inte släpa med sytemkameran vart jag/vi än ska.
Det sista vi ...förlåt...jag krävde var en blender. Har velat ha en i tusen år. Den gamla vi har är rätt trött och orkar inte köra runt frusna bär och is utan fastnar och till slut luktar det bränt om den.
Så detta kom vi hem med:

Klicka på bilderna för att förstora
  En Sony DSC-W230 12,1 megapixel 3"lcd,  Carl-Zeiss objektiv med 4x optisk zoom


 En Sony DCR-SR37 60 GB HDD Carl-Zeiss objektiv med 60x optisk zoom 2,7"lcd

 En OBH Nordica Piano Black Blender OBS!!  Mååååååånga smoothies kommer göras i denna. MUMS!!


Tog några bilder med den nya kameran förut. Här är lilleman i några av hans nya kläder. Myyycket stilig grabb om jag får lov att säga det själv :)




Dom snygga kläderna är alltså dom nya shortsen och hängslebyxorna från PoP och skjortan är från H&M
Sikken blivande fotomodell vår son är ;)


Kommentarer
Postat av: real old tom

Jag säger som calle skulle sagt, "dom rika dom lever sitt liv"



Värsta köpfesten, fina kort verkar det bli iallafall, fast Vilmer blir väl fin med vilken kamera som helst. Så snygg han är, coola beiga shorts, jättefina kläder.

2009-07-20 @ 08:16:11
Postat av: Sandra

Gud vad söt han är Malin! De fina blå snickarbyxorna var ju helt underbara, såna ska jag också ha till mitt barn (någon gång i framtiden!). Hoppas allt är bra med dig, säg till när Vilmer vill komma upp och rida en sväng =)

2009-07-29 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0