Hatar blåst

Det är värdelöst när det blåser ute. Jag vill hellre att det regnar än blåser. Regnet kan man ju skydda sig emot men inte blåsten.
Har ju inte varit ute och gått på flera dagar nu. Får ju abstinens! Och imorse tog tog Robban bilen till jobbet, just för att det blåser. Så vi kan ju inte åka nångonstans heller. Velar inte runt på bussar och vagnar med Vilmer. Hatar kollektivtrafiken :) Den tar jag bara när jag måste!

Nej, men vi kanske får ta på oss ett extra lager kläder och traska ut i stormen. Kan ju vara bra med lite motvind när man vill gå ner i vikt.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: real old tom

J*vla väder, jag blir galen, det bara öser ner, man kanske är du ute och traskar i regnet nu, själv ligger jag inne och läser, julia har feber så det är ju alltid en ursäkt att inte gå ut.

pussa vilmer från oss!

2009-07-23 @ 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0