7 kilo kärlek

Japp, det är bekräftat. Vår lille son är verkligen en liten tjockis. Han väger nu 7015g och är 62,5 cm lång och är bara 2 ½ månad gammal. Massa Vilmer att älska! :)
När jag var 3 månader vägde jag 6740g och var 62 cm lång. Och vi har tyckt att jag var tjock när jag var liten. Vilmer kommer nog slå mig med hästlängder misstänker jag.

Vi var på Högsbo 421 nu på kvällen och handlade på Ica Maxi. Passade på att smita in i deras fattiga utbud på klädaffärer. Men jag jag lyckades komma ut med lite kläder till lilleman. Två coola skjortor och en v-ringad tunn långärmad att ha över skjortor på H&M, en randig body på Lindex och en solhatt, en pikébody och ett grymt mörkblått "träningsset" med stjärnor på ärmarna och benen. Vet inte om byxorna kommer användas så mycket men tröjan var skitcool.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, de är verkligen jämnstora Noel och Vilmer... :) Den träningsoverallen med stjärnorna har vi oxå :) Häftiga killar det blir! :)

2009-07-07 @ 23:16:30
Postat av: elin

vilken söt pojk :-)

och go och rund måste han vara.. min son är 5 månader och väger 6700 nu så de är lite skillnad ;-)

2009-07-13 @ 21:56:18
URL: http://ejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0