12 veckor av ♥

Idag har vår lille fis blivit 12 hela veckor. Tiden går så sjukt fort! Tittar på kort från när han föddes och först då ser man hur mycket han har vuxit. Hjälp! Tycker redan att det går för fort!
Lillefis 1 dag gammal

Märkte imorse när vi bytte blöja hur han vill rulla över till höger sida. Fast han hamnar i ett läge där hans lilla axel stoppar honom från att rulla över till mage. Det är så otroligt häftigt hur han utvecklas och lär sig nya saker hela tiden :)

Detta blir ett kort inlägg idag. Måste gå och lägga mig. Jag är helt slut efter två dagar av magknip hos Vilmer. Tycker såå synd om honom när han har så ont. Speciellt när äntligen magen verkar lugnat ner sig och hans börjar somna, då drar det igång igen. Åh gud va ledsen han blir då!  Han skriker något fruktansvärt. Skär i hjärtat på mig när han har så ont. Sen har han flera gånger skrikigt och gråtit, för att sen lugna ner sig och tittat på mig eller Robban med sina stora ögon och gett oss ett litet leende om vi säger något eller ler mot honom. Stackars liten! Han vill ju så gärna vara en glad liten kille.
Och inte vet jag varför han har så ont. Jag har inte ätit något konstigt som han borde reagera på. Det enda jag är orolig över att det kan vara är vanlijyoughurten jag äter varje morgon. Fast det har jag ju gjort länge så det borde inte vara det. Hoppas iaf att Vilmers magsmärtor är över imorgon.


Kommentarer
Postat av: real old tom

men vad duktig han är, och vet du något roligt?

Jag och Julia tittaade i hennes fina Mollybok som hon fick av er och i den stod det att hon också vände sig när hon var 12 veckor. Vad kul.

krama vilmer från oss.

2009-07-10 @ 21:43:11
Postat av: Elin

Stora killen! :) Visst går tiden sjukt fort? De små killarna växer ju hur snabbt som helst! Noel fick också magknip häromdagen och då skrek han till 3 på natten innan han komtill ro.. stackars liten, det är så jobbigt när de har ont och man inte kan göra nåt!

2009-07-11 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0