Som lördag

Har vart en underbar första lediga dag. Det kändes verkligen som lördag när jag gick upp imorse och åkte tll stan.
Vädret kunde inte bli bättre. Käkat frukost inne i Haga på ett supermysigt café med Cicci. Efteråt gick vi och strosade i lite affärer. Var bara tvungen att kika in på Villervalla som nästan har dom finaste barnkläderna i stan. Ville köpa hela affären :)
När jag hade lämnat av henne hemma så passade jag på att leta present till Robban som fyller år på torsdag. Lyckades hitta 2 st efter inte alls mycket letande. Skönt! Bara en sak till som saknas men det kan jag fixa i dagarna.

Middag är en jäkla gissel. Hatar att försöka komma på vad vi ska äta. Idag orkade vi bara inte laga nånting. Åkte runt halva stan i tron på att vi skulle bli sugna på nåt speciellt. Men ne ne... det slutade med att vi köpte pizza på pizzerian som ligger närmast oss. Och jag som inte ens ville ha pizza. Var bara trött på att åka runt i biljäkeln. Haha!
Vi bor i Sveriges näst största stad. Det finns ofantligt många alternativ om man vill köpa take away och ändå tar vi det simplaste som finns. Det var inte ens gott!! Är fortfarande äcklad av pizzan.
Pyret är nog skogstokig på mig nu för magen lever fortfarande rövare.  


Bara en sak till:
Har ni sett nya Lotto-reklamen på TV?
Killen som står i duschen och drömmer om att vara nån sorts rockstjärna. Eller vad han nu ska föreställa?! 
Tycker iaf att den är väldigt rolig. Haha!!

Ny dag imorgon.... Hoppas det bir en bra dag!


Kommentarer
Postat av: dead tom

men vart tog du vägen nu då? La du också av så fort.

Kom igen o skriv lite nu.

2009-02-16 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0