Sista söndagen

Detta är alltså min sista riktiga söndag på mycket länge. Sjuk känsla! F.o.m slutet på nästa vecka kommer alltså veckodagarna flyta ihop för min del.
Men inte mig emot. Härligt att ta dagarna som dom kommer. Att inte behöva känna att det måste jag göra idag efter jobbet och det imorgon. Jag kommer ha all tid i världen att göra det jag vill. Iaf i 2 månader framöver. Sen kommer det bli svårt, när man har en liten att ta hand om.

Min graviditet - BF Tis 14 apr 2009 Uträkning utgår från dagens datum: Sön 8 feb 2009.
Din graviditet startade Ons 9 jul 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 23 jul 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 215 av 280. (76,8%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 4 fulla dagar (v30+4).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 14 apr 2009
Du har 65 dagar kvar till beräknad förlossning.

Man kan lätt bli stressad om man tittar på den nedräkningen men jag längtar tro det eller ej.

Härligt är det också att det går mot ljusare tider också. Och varmare framför allt. Längtar till den dagen man kan slänga undan vinterjackan och ta på sig ljusa vårkläder. Fan va mörk och dyster vintern är.

Idag är det städsöndag. Tänkte jag skulle vara lite duktig och få undan lite skit innan sambon kommer hem. Känns som jag inte är mycket till hjälp nu för tiden.





Och så här mycket hjälper mig katterna. Vissa har det allt bra alltså! 


Kommentarer
Postat av: Johan

Sedär ja Välkommen:).

Läget ?

2009-02-08 @ 16:40:06
URL: http://johanhittahem.blogg.se/
Postat av: Maja

Malin! Du tar klivet in i bloggvärlden du med alltså...;) Fasen va sköj...då har ja ytterligare ett ställe att fördriva dagarna på....hehe! Vi ses!! Kramar

2009-02-08 @ 18:19:41
Postat av: Jennie

Får passa på att säga grattis. Snubblade in hit genom Johans blogg och läste lite.



Lycka till med lillen/lillan.



/Jennie

2009-02-09 @ 21:32:53
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: vettese

Missarna är för söta:)

14 april...åh va kul det ska bli att få se det lilla livet:)

Ta hand om dig gumman!

Stor Kram ia

2009-02-10 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0