Sent....

Oj så mycket klockan är. Får inte hålla på och vända på dygnet nu. Får ta och plita ner någor fort här.
Idag fick Robban samtal från sitt gamla jobb (mitt nuvarande) om att dom behövde mer personal i minst 2 månader men nu har han ju ett nytt arbete så han tackade nej.
Jag misstänkte att denna dagen skulle komma!! Ända sen dagen då han och dom andra blev varslade fattade jag att dom inte skulle palla våren utan ringa tillbaka folk.
Synd att inte alla hade hunnit få nytt jobb bara. Hade vart så underbart att se dom stå där med lång näsa och vart tvungna att leta efter ny oerfaren personal.
Men iaf.... jag är jättejättejätteglad för mian vänner som har fått sina jobb tillbaka. Även om det bara är för några månader. Det är bättre det än ingenting!!!!
Nu kommer mina egotankar upp igen. Varför kunde inte dom kommit tillbaka när jag fortfarande var kvar på jobbet?
Då hade jag haft betydligt bättre "sista" minne av jobbet än det jag fick med mig nu. En öde arbetsplats som saknade mina underbara vänner!
Får se till att hälsa på dom någon dag snart framöver.

Imorgon ska det nog bakas vanlijbullar så syrran blir glad och möjligtvis hämta systerdottern på dagis. Det hade nog uppskattats av både mig och henne tror jag.

I övermorgon eller rättare sagt imorgon (enligt klockan) så fyller min goa gubbe hela 28 år. Så vuxen han börjar bli!


Kommentarer
Postat av: Robban

28. Känner mig som 22 och ser väl ut som 20, eller??

2009-02-18 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0