Ledig

Är helt slut nu. Sängen skriker efter mig!
Sista dagen på jobbet flöt på som dagarna på jobet brukar göra. Fast jag gjorde minsta möjliga på hela dan. Dagen avslutades med fika bestående av äpplepaj och hallon/blåbärspaj som jag bakade igår kväll. Till det serverades det vaniljglass och vaniljvisp. Det var väldigt populärt bland arbetskamraterna. Efter det plockade jag med mig mina saker, sa hejdå till folk och begav mig hemåt. Skum känsla! Fast väldigt skönt ändå!!!!!!

Ikväll firade jag min ledighet med att gå på mitt första Magplask på Åby. En slags vattengympa för gravida. Det var så grymt skönt. ca 14-15 tjockisar i 34gradigt vatten som gympade tillsammans och hade sedan en lång avslappning efteråt. 7 ggr återstår. Det är lätt värt dom 1700:- som jag/vi pungade ut på detta. Härligt att inte konstant känna sig som en valross utan för första gången på länge känna sig vanlig i kroppen igen. Förutom magen då:) Den går liksom inte att undvika nuförtiden. Haha!

Imorgon ska jag fira min första lediga dag med frukost inne istan med Cicci. Det blir nog mysigt tror jag!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz  !!!


Kommentarer
Postat av: dead tom

Ohhh vad skönt för dig syrran, nu kan du börja njuta för vilken fantastisk tid ni har framför er. Tänk att jag sitter här o skriver, har egentligen svårt för bloggar men läser bara för att det är du, måste ju kolla vad du skriver, he he.

2009-02-13 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0