Längtar en massa nu

Nu längtar jag efter vårt Pyre. Var på Baby&Barn mässan idag med Robban och oj va många bebisar vi såg . För att inte tala om gravida magar :)
Undrar hur många av dessa gravida kvinnor som besöker mässan under helgen får värkar under tiden dom är där?! Det måste ju ialla fall vara någon. Bara en tanke...




Appropå att jag längtar. Längtar även ofantligt mycket efter att min kropp ska återgå till det normala. Är sjukt trött på att vara stor, varm, orörlig, stor, ha svullna fötter och händer,  täppt i näsan, stor, att inte ha några roliga kläder att sätta på sig, att bara använda samma samma kläder jämt! Usch! Fast nu är det ju inte såå lång tid kvar. Och det är ju väldigt mysigt att det bor en liten liten ny människa i min mage :) Så jag kan stå ut med att ha det så här ett tag till. Jag är glad att jag inte har så mycket andra krämpor.

Igår käkade jag och alla dom andra gravida tjejerna lunchbuffé på Pizza Hut. Det var mums!
Innan det köpte jag mig ett par nya vårskor. Ett par vita Nike high tops.
Fasen va kul det var att köpa något till sig själv! Längtar tills det blir lite bättre väder så jag kan börja andvända dom.

Hejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0