Diskmaskin

Tjohoo, vi har köpt diskmaskin. En bänkdiskmaskin men ändå. Fan va gött att slippa stå och diska mera. Jag HATAR att diska!!!
Hoppas vi bara får kopplat in den så fort som möjligt nu. Vi får ta lite proffshjälp för jag har verkligen ingen aning om hur man gör det och jag kan inte tänka mig att Robban vet det heller.

2 dar kvar att jobba. Sjuukt gött!! Undrar om jag kommer bli rastlös eller om dom här 2 månaderna bara kommer flyta på?! Sista tiden lär man väl inte orka så mycket ändå misstänker jag.
Har ju redan planer på att åka till Ullared med en kompis slutet på februari. Ojojoj! Hur ska man orka? Jag/Vi får ta mycket fikapauser helt enkelt.

Undrar vad jag ska hitta på o bjuda min kära medarbetare på nu när jag går hem på torsdag? (Mycket jag undrar nu märker jag) Får baka ihop nåt tjusigt eller så kan jag ju alltid ringa Cicci. Hon har ju blivit värsta bagaren nu för tiden :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe ja det e ju lite terapijobb att skriva blogg =). Perfekt nu när du skall vara hemma på dagarna.

2009-02-10 @ 20:57:51
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Johan

Fan vad gott att ni köpt diskmaskin!! där har ni välinvesterade pengar:). klarar mig inte utan diskmaskin för jaghatar att diska samma som dig och många fler:)

2009-02-11 @ 14:56:06
URL: http://johanhittahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0