Vackra december

Om bara vädergudarna vill kan det bli otroligt vackert på vintern. Idag har det varit en sådan dag! Kallt, frostigt och soligt! Synd att jag knappt varit utanför dörren bara.
Har haft mammgruppen här på lunch så det har bara inte funnits tid.
Jag bjöd på pastasallad med marinerad kyckling och till efterrätt pepparkakscheesecake. Den var mmm... så god! =)  Kan inte bli en bättre efterrätt nu i jultider!

Typiskt att jag glömde ta kort idag! :/

Nu på kvällen har äntligen Vilmer börjat fatta vad som menas med att klappa händer. =) Han slår glatt ihop händerna 1 gång när man sjunger på "klappa händerna" Hemskt roligt! Men han är inte riktigt där än! Men när som helst så!

Imorgon ska jag och Vilmer promenera till mamma och hämta ett rabatthäfte, hälsa på jobbet, hämta en jacka som varit inne på byte av dragkedja, och senare på eftermiddagen ska familjen äta middag hos Robbans mamma.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kika gärna in och var med i min julkalender - finfina priser ända fram till jul!



I dagens lucka finns en vinst från MyKidoo - böjbara bestick!

2009-12-04 @ 11:02:53
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0