Tankar

Sitter här och väntar på att lilleman ska vakna. Han ska få mat i magen och sedan ska vi iväg på tandinformation och träffa köassistenten för förskolan på bvc. Hjälp! Jag vill verkligen inte tänka på förskola redan. Det smärtar i mitt mammahjärta när jag tänker på att vi ska bli tvungna att lämna bort honom. Det är ju inte än på ett tag men han är ju snart 8 månader. Tiden går på tok för fort! :(
I januari börjar min systerdotter Julia på förskola. Maria våndas över detta och jag förstår henne. Nu har dom haft tur och Julia ska få börja på en avdelning där fröknarna är underbara och Julia har redan kommit in i gänget lite grann. Dom är och hälsar på varje fredag, så man kan säga att hon verkligen får en mjukstart. 
Hoppas vi får en sådan möjlighet när det är dags för Vilmer att skolas in!

Aja.. nog om det!

Gjorde lite julgodis för en stund sedan. Leilas Cornflakes crisps. Dom är bara sååå goda! Gjorde dom även förra julen.
Ska testsmaka någon bit ikväll. Får väl se om vi klarar oss från att äta upp dom innan julen kommer. :)





Ne..nu får jag nog gå och väcka lille vildmus! Annars kommer vi aldrig i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0