I'm alive

God fortsättning på er allihopa!
Har knappt varit hemma dom senaste dagarna och när vi väl varit det har jag inte kännt för att sitta vid datorn. Skönt att ta ett litet break från den också. Men nu e jag tillbaka!

Glömde ju den 23e att skriva grattis till mamma och Kai som firade 20årig bröllopsdag. Jisses va tiden går!
Jag och Maria var dagen innan nere vid Särö hus och köpte ett presentkort på ett gemak inkl frukost och middag från alla oss barn. Det blev många glada tårar när dom öppnade presenten :)




Julafton startade med att vi fick öppna våra paket i strumpan. Vilmer var lika glad för dom inslagna paketen som det som inuti dom. :)

Roligast var nog chokladen som låg i pappas strumpa


Dagen spenderades hemma hos Robbans mormor med hans släkt. Mycket god mat och massa fina julklappar till Vilmer öppnades.


Åkte hem när det var sovdags för Vilmer.
Fann denna stiliga gubbe/apa hemma på gården.


Därefter hade jag och Robban lite eget julmys med paktöppning och vin hemma i soffan.
Fick mycket fint som ett par svarta jeans (hittade dom iofs själv;) ) en underbar grå långärmad tröja från Burton, ett par mysbyxor. Sen fick jag Sims 3...trodde Robban...i själva verkat hade han köpt ett expansionspaket till Sims3. Så det gick jag och bytte mot första säsongen av Brothers & Sisters. Fick även en jättefin scharf men när han köpte den frågade han aldrig om priset av någon anledning (kostade på tok för mycket för mig) så den ska jagockså lämna tillbaka och byta till något annat fint.
Av mig fick Robban en plånbok med sedelklämma, en wct-jacka från Hummel, en rutig skjorta från H&M och ett par handskar från H&M.




Vilmer har fått så mycket fint det inte går att räkna upp det men av oss fick han den fina dockan, helikoptern, en Max-bok, en liten plastbil, och en leksakstelefon. Mycket mer än vad som var tänkt från början.
Så här fina julklappar fick lilleman. En glömde jag lägga till på det första kortet så den fick ett eget. Det är en badleksak som flyter med små figurer med sugproppar som man kan spruta vatten med.









Fortsättning följer.....


Kommentarer
Postat av: Jennie

God fortsättning!!

Ser ut som ni varit väldigt snälla i år =)!

Kram

2009-12-28 @ 14:52:53
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0