Dagens

Dagens humör: Bara bra!
Dagens natt: Urkass, många uppvak av Vilmer= många uppvak för mig :/
Dagens väder: Kallt och gott!
Dagens frukost: Hemmagjord risgrynsgröt, vörtbröd med egenkokad julskinka, och te med äpple&kanelsmak. :)
Dagens lunch: Lunch? Du menar godiset från igår?!
Dagens middag: Wokat hemma hos mamma och Kai
Dagens godis: Gårdagens och någon bit utav mina hemmagjorda julgodisar
Dagens frisyr: As usual
Dagens smink: Mascara och rouge
Dagens bästa: Sambon har dammsugit, slängt alla tidningar, glas och tvättmaskinen har gått för fullt
Dagens sämsta: Tatueringen min har kliat konstant i 1 dygn nu! *Note to self* Ring Linda imorgon för rådgivning
Dagens Malin: Helt ok om det inte vore för min *#%&#"* arm
Dagens Vilmer: Fortsätter att vara en glad liten skit även om han sover dåligt på natten, börjar bli förkyld och spyr upp sin lunch. Måste vart pga av sin fina pepparkaksdräkt som burits till dagens ära.
Dagens Robert: Extremt hemmamansaktig som fejjat runt här hemma som bara den. Me like!
Dagens klädsel: 1* Smutsiga mysbyxor samt smutsigt linne, 2* Nya slitna jeans från Only, linne och ljusblåvitrandig skjorttunika från H&M, egentillverkat halsband, nya armband från Foji, klocka från Guess och örhängen från Diddi 
Dagens vill ha: Denna i svart
Dagens utflykt: Räknas promenad till jobbets parkering där R fick hämta upp oss. Pga Malins tidsoptimism hanns inte promenaden till mamma och Kai med. Om jag inte velat komma försent dvs.
Dagens låt: "Natten går tunga fjät" eller "Klappa händerna"
Dagens saknad: En totalt ren lägenhet
Dagens dummaste: Min kliande arm.
Dagens sjuka: Vilmer stackarn som börjar bli förkyld
Dagens drog: Clementin, sura nappar, Leilas Cornflakes Crisp. You pick one!
Dagens köp: Inget, kors i taket!
Dagens morgondag: Våldgästning hos svåger Niklas med barn, troligtvis ingen tatuering pga kli/inflammation??!, mer tvättning o annat sköj!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, älskar att fylla i såna där listor, barnsligt roligt :)



mysig blogg du har förresten! jag ska själv snart få en son (14 januari) och det är minst sagt spännande :)

kramar

2009-12-16 @ 12:12:09
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0