Usch och fy

Sitter och läser inne på Familjeliv.se och läste precis igenom en tråd som fick mig att må så illa.

En tjej som tillsammans med sin kille har en dotter på 5 veckor. 
Hon berättar att farmorn till barnet har förgripit sig på sin son fram tills han var ca 5 år gammal. Han lider av det än idag och har gått hos psykolog i många år. Hans pappa vet inte om att detta har skett, inte heller hans systrar. Och han vet inte om hans mamma har gjort samma sak mot dom.
Men det värsta är nu att hon skriver att dom umgås med denna pedofil. Och dessutom låter henne vara nära dottern, hålla henne, gosa med henne och byta blöja på henne. När farmorn bytte på barnet pussade hon det på rumpan, båda skinkorna. Och denna tjej står bara och ser på. 
"USH jag mådde så jävla dåligt och luften bara gick ur mig! jag var milimeter från att slita till mig min dotter och kände hur tårarna bara började välla fram, men jag visade det inte. "   ..... skriver hon.

Jag är totalt jäkla chockad över hur man ens låter en människa som har förgripit sig på barn vara i närheten av ens egna barn.
Och hur kan hennes sambo ens vilja vara i närheten av sin mamma? OCH hur kan han vilja utsätta sin dotter för denna fruktansvärda människa när han själv har blivit sexuellt antastad av henne och mått dåligt hela sitt liv över det.

Och så blir hon ledsen över alla påhopp hon får i tråden, och tjatar om att folk inte vet hur situationen ser ut. Det är väl inte svårare än att ta avstånd från svärmodern. Även om det kan vara tufft för dom att göra det face to face, måste det göras på något sätt.

Nej, har man skaffat sig ett barn är det ens ansvar och förbannade plikt att stå upp för sitt barn och skydda det.
 
*Sitter och kokar här nu*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0