Underbara pappsen

Jag och Vilmer har blivit rejält bortskämda i dagarna av pappa Robert. Han vann 7000:- på oddset i dagarna och ville spendera lite på sina två älsklingar :)
Vilmer fick igår en jättfin vindfleece från Polarn o Pyret. Den är dock till våren nästa år så den får tyvärr bara läggas undan. Jag/vi tyckte så mycket om den starka turkosa färgen så vi var bara tvungen att köpa den. Sen fick han även en jättefin mössa från PoP som han ska ha i vinter :)



Och mamma Malin fick en jättefin jeansklänning från MQ.


Till sig själv köpte pappa en väldigt snygg snygg skjorta från G-star på MQ


Idag kom farsan hem med fler överraskningar till oss :)
Vilmer fick en finfin pyjamas med Barbapapa som jag har sett i Åhlens reklamblad


Och morsan fick en luvtröja värd att döda för :D Var nära till lipen när jag fick den! (För dom som inte vet är luvtröjor min stora svaghet;) Och speciellt när det vart klädtorka sen början på graviditeten )


 

Jag och Vilmer är väldigt glada och tacksamma och har gett pappa Robert massa tackpussar!


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Vilka fina grejer =)! Härligt att bli lite bortskämda =)!



Kram

2009-08-23 @ 23:18:39
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: real old tom

vilken jättefin tröja, åh, blev lite avundsjuk, den var skitfin. Robban är ju för gullig.

2009-08-24 @ 08:31:31
Postat av: Anonym

Vilka fina saker!!! :) Roligt att bli lite bortskämda ju :)

2009-08-24 @ 20:55:26
Postat av: Carolina

Åh, vilka fina kläder ni fått - härligt att bli bortskämda! kram

2009-08-24 @ 23:48:18
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0