Stor förbannad skam

Måste bara börja med att säga att jag är så grymt besviken på Madonna. Här har man väntat och väntat i massa år och så sabbade hon allt. Hon måste vara bra trött på alla sina gamla låtar, som hon gjorde om dom och förstörde dom till oigenkännlighet.
För en gångs skull var jag tvungen att hålla med kritikerna i GP. Det gör jag aldrig annars.
Och för första gången var jag sugen på att lämna en konsert utan att den vart färdig. Och jag tycker ändå att jag vart på en del konserter.
Dom enda låtarna som gjorde att Ullevi sken upp var hennes hyllning till MJ, Beat Goes On, Like A Prayer, Devil wouldn't recognize you och 4 minutes.
 


Det var med dubbla känslor jag åkte hemifrån igår kväll. Robban skulle vara hemma själv med Vilmer. Jag tvivlade inte på att det skulle gå bra men det var lite jobbigt att åka ifrån min lille korv så länge. Samtidigt var det otroligt skönt att få komma iväg och göra något bara för mig själv.
När ja kom hem efter 12 någongång låg båda mina prinsar och sov. Det hade gått hyffsat bra sa Robban fast han hade inte ätit så mycket. Tråkigt med all mjölk som gick till spillo. Som jag har kämpat och pumpat ut. Det är bara att börja om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0