Lite att längta efter

Fick en förfrågan av min gamla goa vän Maria om jag vill se Winnerbäck den 30 okt. Blev sååå jäkla glad.
Såg honom sist förra sommaren så det är hög tid att han kommer tillbaka till GBG nu. Den 21 september släpps hans nya album. Bra så man hinner lyssna in sig lite innan konserten.


 


Gick även förbi Sticky Fingers härom veckan där jag såg att Evergrey ska spela den 23 oktober. OCH som om inte det räckte ska Mustasch spela på Lisebergshallen den 24 oktober. Hjääälp! Undrar hur vi ska lösa detta nu då???

Får kolla runt lite vilka som vill gå på vilken konsert.

 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sv: Tackar :)

Han e en grym modell min lilla linslus <3

2009-08-12 @ 13:16:59
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0