Kläder till dopet

Detta blir min outfit till dopet.

Klänning från Vila


Och skor från billiga Skopunkten


Är jättenöjd med mina inköp men hade jag inte haft dom här *%&¤#" brösten och om mina fötter gått tillbaka till normalt hade jag haft något annat på mig. Hittade andra jättefina klänningar men brösten sabbar mina chanser att få på mig dom. Hittade även flera andra mycket snyggare skor men jag fick ju vika in fötterna för att komma i dom. Större storlek gjorde bara att dom var för stora. Suck suck!
Klänningen spjänar ju lite i ryggen (knappar) och fötterna kommer ju inte må helt 100 efter lördag men det får gå ändå. Någon gång i livet blir jag väl någorlunda mig själv igen ;)

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Perfekta dopkläder ju. Hehe, du får se det som så att du har iaf ett par bröst ;)!

Ne det är väll inget man skall skämta om förlåt mig.

Ja, det tar emot att erkänna något som känns som ett "misslyckande". Jag var väll otroligt naiv och trodde att jag skulle kunna vända om och tänka normalt efter att jag bara nått mina 60 kg, men det var tydligen inte så enkelt utan det blev bara värre och värre. Ja stackars Johan har vetat om detta ett par veckor och om inte ska bli firsk för min egen skull så ska jag bli det för honom.

Men nu när jag gått ut öppet med det så känner han sig nog friare att kunna spy ut all skit han känner också, om han får lust.



Ja, på måndag får vi se vad som händer. Det är ju långa väntetider och eftersom jag inte är döende nu så tar det säkert ½ år innan jag får behandling. Men jag skall väll inte måla fan på väggen än.



Hoppas att ni får ett härligt dop och att vädret håller i sig.



Tack för din kommentar! Kram

2009-08-06 @ 09:01:23
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var ju en jättesöt klänning och skorna var också snygga! Håller med om att det är svårt att hitta nåt som sitter snyggt över brösten!



Mycket att fixa med nu inför dopet förstår jag. Vi har bett en kompis göra smörgåstårtor och tårtor så det känns riktigt skönt! Ska till kyrkan imorrn och duka och fixa iordning och sambon handlade igår så hoppas vi har det under kontroll! Kommer säkert på nåt panikartat imorrn :)

2009-08-06 @ 10:02:36
Postat av: Anonym

får nog ta mig en tur till skopunkten, håll ut, inte långt kvar med stora tuttar. Snart är det grötdax!

2009-08-06 @ 21:31:37
Postat av: Jonna

Du kommer bli jättesnygg, som vanligt.



Lycka till med allt.



Kram

2009-08-08 @ 20:38:04
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0