Härliga måndag

Vaknade imorse och kom på att jag lyckats dubbelboka mig idag på förmiddagen.
Hade jag haft en dubbelgångare kunde jag både lunchat hemma hos en av mammorna från FL och promenerat /fikat ihop med Cicci och Maja i Slottsskogen. Men iom att jag bestämde med Cicci först fick jag avboka lunchen.
Så går det när hjärnan fortfarande är mos efter graviditeten =)

Men promenaden blev tyvärr inte av då det var skitväder så vi satt bara inne och mös på Villa BelParc

Klicka på bilderna för att förstora dom

 

Lite senare på eftermiddagen stannade Vilmer och pappa hemma och jag åkte iväg för att inhandla lite növändigt ont till katterna. Sand till lådan och mat. Farligt nog ligger Babyproffsen bredvid djuraffären så man bara måste slinka in där varje gång.
Hittade lite allt möjligt jag ville köpa men kom därifrån med den coolaste åkpåsen. En Elodie Details Camo med fleece i. Åhh va fin Vilmer kommer vara i vinter! :)



Imorgon är det fika på Glädjebubblan med dom andra mammorna.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Så mysigt ni verkar ha haft det =).



Kram

2009-09-02 @ 22:21:43
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0