Fullt upp

Idag har det vart fullt upp för Vilmer. Lite för mycket faktiskt. Det märktes när vi skulle somna honom för natten. Stackarn var så övertrött! Att jag aldrig lär mig. :(
Vi var iaf på torget i förmiddags med moster Maria och kusin Julia och en vän med barn till dom. Var på PoP och bytte vintermössan jag köpte till Vilmer. Bytte till en som inte är fullt lika tjock och som är lite större. Vll ju inte att mössan ska vara för liten till vintern.
Sen köpte jag även en turkos höstmössa till honom för presentkortet han fick av Maria och Kristian när han döptes. Tack Maria! :)
Efter torget var vi (jag och Vilmer) ute och gick med Lisa (en ur mammamaffian;) ) och hennes son Axel. Vi traskade runt i Ruddalen. Undrar varför jag inte går där oftare? Det var väldigt mysigt!

Vi hann knappt vila ut hemma innan det var dags för nästa upptåg in till stan. Skulle träffa mina vänner Jenny, Mia och Ebba för en fika...som blev en middag på El Corazon. Det var väldigt mysigt att träffa dom. Och Vilmer hade fullt shå att flörta med alla brudarna ;) Till slut slockade han i min famn och sov ett bra tag.
Vid 19:30 var vi hemma. Puh! Och tur var väl det. Är helt slut efter den här dagen.

Imorgon ska vi bara ta det lugnt och mysa. Sen ska mamma malin gå och träna för första gången. Har ju inte blivit av innan och nu kommer jag inte undan längre. Speciellt inte när jag skriver det här!!

Imorgon är det även Robbans sista arbetsdag på Pågen. På kvällen får jag och Vilmer se vad vi hittar på då farsan ska tackas av utav jobbarkompisarna på Pågen.

Vilmer myser hos goa tant Mia


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Hehe du får komma till kungälv så får vi ha bakträning av småkakor nån gång =D!

Skicka gärna receptet på den cokladkakan till min mail =)!



Kram

2009-08-28 @ 07:46:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: mia

åh vad mysigt vi hade det! längtar tills vi ses nästa gång!

2009-09-03 @ 12:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0