En dålig dag?

Idag är Vilmer ledsen och grinig som få. Vet inte riktigt vad som hänt. Han var lite sån här igår också. Han har även sovit jätteoroligt inatt.
Men idag är det värre. Han brukar allltid vara go o glad på dagarna annars. Men klagandet började redan på skötbordet när vi gick upp imorse.
Min frukost fick jag äta med honom i knät. Han låg bara och tjöt i babysittern. När jag skulle plocka undan blev han fullständigt tokig. Var ju då tvungen att igen placera honom i babysittern. Han skrek så tårarna sprutade. Fick lämna allt och testa och ge honom mat.
Han blev väl dödshungrig av allt krånglande för han åt och slocknade som ett ljus. Så nu ligger han återigen i mitt knä med nappen i mun och sin nyfunna favorit i ett hårt grepp: Spöket Laban filten.
Måste föröka lägga honom i vagnen så jag kan komma upp och fixa iordning lite. Jag måste komma ut lite idag. Annars blir jag koko. Var ju inne hela dagen igår.

Så här mysig brukar han vara med sin snutte
Mysgubbe Go o gla kexchokla

Kommentarer
Postat av: Carolina

Även om han är ilsk så är han otroligt söt! ;) kram

2009-08-12 @ 09:49:31
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0