Dags att stänga av dumburken nu kanske...

Kanske ska ta och använda min ilska över till min dagliga magträning.

Är så glad för min yogamatta jag köpte på Ullared på 49:- Den är perfekt när man gör situps och bl a plankan =) *tummen upp för den*

Imorgon bär det av till IKEA för inköp av stol till Vilmer, för imorgon är en stor dag. Det är grötdags! Jajjemen, imorgon ska Vilmer ta ännu ett steg mot vuxenvärlden ;)
4 månader på söndag. Det går så fort! Som jag sagt innan....för fort!

Hej på er!


Kommentarer
Postat av: real old tom

oj oj, nu måste jag också träna lite mage. Bra gjort att träna hemma själv.



Kunde inte ens läsa det du skrev innan, äcklas så fruktansvärt av sådant.

2009-08-13 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0