Äntligen

Jovisst höll jag vad jag lovade. Jag var och tränade idag. Kände hur skönt det var redan när jag kom innanför dörrarna på Life.
Blev bara 30 min träning, hade tänkt att köra 1 timme men jag fastnade i ett samtal med en f.d. arbetskamrat som också var där.
Fast på tisdag kommer han också tillbaka till jobbet. Utöver honom och Robban är det 7 st till som får tillbaka sin fasta tjänst! Tjoho! Grattis till dom!!!

Appropå träningen kände jag att det räckte med dom 30 min. Har lite ont i ryggen + att mina skinkor och lår är i chocktillstånd efter vad dom fick vara med om. Det är ju ändå nästan 1 år sedan jag tränade.
Längtar redan tillbaka! Ska försöka ta mig dit i början på nästa vecka igen. Så man kanske någon gång i livet blir av med gäddhäng, slappa skinkor och sladdermage ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJA HEJA HEJA!



Skitbra!!! Ring mig nästa gång, så jag fixa till min slappa bak.

2009-08-28 @ 20:06:45
Postat av: real old tom

men vad f-n, jag skrev faktiskt vem jag var när jag skickade det, jag blir galen, men vem kan ha en slappare bak än en riktigt gammal tom. Så ni förstår säkert att det var jag.

2009-08-28 @ 22:01:51
Postat av: Malin

Fattade att det var du din gamle get!

2009-08-28 @ 22:44:41
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0