En hektisk men bra dag

Har fått riktiga sommarkänslor idag. Har vart helt underbart varmt ju!
Vi var hemma hos mamma och Kai idag och kollade hur det var med den nyopererade. Hon stapplade runt där hemma med kryckor men var ändå på gott humör. Hon har nog rätt hög smärttröskel tror jag. Eller så är den smärtan hon har nu ingenting mot den som hon gått med i alla år innan operationen.
Vi var iaf hemma hos dom och bytte till sommardäck på bilen samt dammsög och tvättade den innuti. Efteråt satt vi och fikade på deras altan. Hade vi suttit en stund längre än vad vi gjorde hade vi säkert brännt oss så blek man är nu =)

Blev kvar lite för länge hos dom så till slut fick vi skynda oss hem för vi hade bjudit Robbans mamma på middag. Och sen blev det lite hektiskt igen då vi skulle på bio nu på kvällen. Fast And The Furious bidde det. Jag gillade den. Men någon som är ute efter en seriös film men bra handling kanske ska välja en annan film. Men gillar man snabba bilar och biljakter så ska man gå och se den =)
Men pyret gillade nog INTE filmen för det blev ett jäkla liv inne i maggen. Och är fortfarande. Känner mig änna taskig men nu kommer jag väl inte hinna gå på bio mer. Inte med bebisen i magen.... får vi hoppas iaf! =)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fick höra idag att folk har börjat gissa födelsedatum på pyret så jag ska göra en lista tänkte jag:

Jag själv: 22/4   kille
Robban: 19/4   kille/tjej (velig)
Mamma: 15/4   tror ingenting
Kai: 17/4  Bomsäker på kille
Niklas: 18/4  ??


Följer upp listan om folk skriver in sin gissning =)

Kommentarer
Postat av: real old tom

jag gissar på 17/4 tror det blir en liten med snopp!

2009-04-05 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0