14 april

Går här hemma och bara lösar i mysbyxor. Plötsligt blir väntan och längtan ännu värre bara för man vet vilket datum det är. Varför är det så?? Robban ska iaf hämta mig när han slutar jobbet så jag får komma ut lite. Haha! Låter som han ska ut och rasta hunden eller nåt. Orkar nästan ingenting så en bilfärd till Mediamarkt, Apoteket och lite sånt räcker för min del.

Kan det inte dra igång nu? Vi vill så gärna att pyret ska komma imorgon då det är Robbans pappas födelsedag. Han finns inte längre i livet så vi hade tyckt det vart fint om vårt barn fyllde år samma dag som sin farfar gjort.



Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för dig nu att det ska komma igång ikväll, och sen komma ut en bebis imorgon då!!! Kram Elin

2009-04-14 @ 13:30:50
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com
Postat av: real old tom

jag håller också mina tummar! Och så håller jag Julias små knubbiga tummar också.

2009-04-14 @ 20:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0